NT vs LiNUX

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Sat Jan 31 12:08:22 EET 1998

> Telos padon... Support yparxei kai sto LiNUX ... www.redhat.com kai pali.
> Profanos apeuthinete se etairies kai tis dinei thn dinatotita na agoasoun
> support me etisia simvolaia... As min exoume thn pseuaisthish oti to LiNIX
> pethainei .....

Nai, to eixa dei proxtes, gia to support ths RedHat. To briskw poly poly qetiko
bhma.Kai makari na proxwrhsei etsi h katastash.

Afhste kai to allo: Ean h Microsoft kataferei kai katadynasteysei oloklhro ton
planhth me dika ths leitoyrgika kai programmata/efarmoges, pisteyw oti thn exoyme
gam%^#$^&@ oloi. Fantasteite oti exontas eptasfragisto mystiko to source code ths,
opote qelei exei th dynatothta na parakoloyqei ta panta, tis diakinhseis mas sto
Internet, tis plhrwmes me pistwtikes kartes, kai kai kai... Bebaia, einai ligaki
trabhgmeno ayto poy lew, dioti yparxoyn foberoi programmers ana ton kosmo, poly
kalyteroi apo aytoys ths Micro$oft, poy qa katalaboyn kai qa entopisoyn kati
tetoio, alla pote den mporeis na jereis ti qa ginei...

Fantasoy mia mera na soy xtypa o astynomos thn porta toy spitioy soy kai na soy
leei: kyrie syllambaneste: xrhsimopoieite peiratiko leitoyrgiko!!! :-)

Linux kai panta Linux! Me olo to source code available ana pasa stigmh!

--
| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr