Problhma me to ip-up

Tasos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Mon Jan 26 19:11:16 EET 1998

Nikos Kokras wrote:

[snip]
> Apo mia syzhthsh me ton Vaio Papaioannou, sto #linux-gr, phra thn idea na xrhsim
> poihsw lynx anti gia ftp. Autos, kaloumenos apo to ip-up, douleuei apsoga (h
> dynatothta dhladh tou ip-up na kalei automata external progs diapistw8hke sthn p
> ra3h).
> Tropon tina ly8hke to problhma, alla oxi neatly
> Pi8anolgw, oti to standart ftp tou ghraiou arpanet, exei kapoio problhma otan ka
> leitai sygkekrimena kai automata apo to ip-up tou pppd. Mallon (??) ekei prepei
> na einai to problhma. 8a ereunhsw peraiterw.
>
> Thanx dimitri

Apo empeiria 3erw oti ta perissotera 'standard' ftp clients den mporoun
na xrhsimopoih8oun me std.input apo non-interactive source, dhl. arxeio.
Fainetai oti amesws prin apo to passwd prompt kanoun flush tou input,
asxeta apo to ti eidous filedescriptor einai....

Oi dikes mou 10 drx :)

--
Bassoukos Tassos                                +30 31 996011

"One World, One Web , One Program"   Microsoft Promotional Ad
"Ein Reich, Ein Volk, Ein Fuehrer"               Adolf Hitler
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr