Problhma me to ip-up

Nikos Kokras kokni at eexi.gr
Mon Jan 26 13:49:53 EET 1998

On 26-Jan-98 Dimitrios P. Bouras wrote:
>  OK, to ip-up ekteleitai (fysika) san root. Kai ean den exoun
> kanei kati periergo sto script, kai to ip-up.local 3ekina epishs
> me effective uid root. Omws, exeis xrhsimopoihsei plhrh paths
> sta commands tou ip-up.local? Giati o pppd 3ekina ta ip-up kai
> ip-down me null $PATH (epithdes gia logous asfaleias).

Oxi mono edwsa full path, alla ekana (kataxrhstika) kai set/export ena path sthn
arxh tou ip-up.
Apo mia syzhthsh me ton Vaio Papaioannou, sto #linux-gr, phra thn idea na xrhsim
poihsw lynx anti gia ftp. Autos, kaloumenos apo to ip-up, douleuei apsoga (h
dynatothta dhladh tou ip-up na kalei automata external progs diapistw8hke sthn p
ra3h).
Tropon tina ly8hke to problhma, alla oxi neatly
Pi8anolgw, oti to standart ftp tou ghraiou arpanet, exei kapoio problhma otan ka
leitai sygkekrimena kai automata apo to ip-up tou pppd. Mallon (??) ekei prepei
na einai to problhma. 8a ereunhsw peraiterw.

Thanx dimitri

Nikos Kokras     <kokni at aurora.eexi.gr>
26-Jan-98 11:49:55 EET
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr