O neos

Georgios E. Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jan 22 23:55:01 EET 1998

Mixalis Kabrianis wrote:

> [...]
> An ennoeis file-server, nomizo oti ayta ta programmata (tis singular)
> trexoun mia xara se IPX/SPX  opote tha xreiasteis tetoio stack gia to
> Linux. Den xero omos an iparxei tetoio stack :-)

Mallon, ayto ennoei.
Kai h kalyterh lysh opws antilambanomai to problhma, einai na
rithmisei ta win95 na exoun tcp/ip, kai to Linux na trexei Samba.
Gia osous edn jeroun, Samba einai ena programma
( daimonas gia na akribologoume), pou ylopoiei to prwtokollo SMB gia
Unix.
To prwtokollo SMB einai epinohsh ths Microsoft,
kai einai ayto pou xrhsimopoioun oi LanManager, ta Win3.1x, Win95,
WinNT, klp.

To megalo pleonekthma toy Samba, einai oti oi client blepoun to
Linux+Samba,
les kai htan Windows me shared directories, xwris kamia epipleon
rythmish
(ektos aythn tou TCP/IP).

Oso gia thn lysh me SPX/IPX, ginetai me to Linux, alla den ajizei ton
kopo
ean den exeis sygkekrimenous logoys.
Psakste sxetika gia mars_nwe, NETWARE-HOWTO.

Kai osoi me diabazoun, as rijoun mia matia sto ftp.linux.gr,
pou tha yparxei syntoma ena dwraki 400mb me kalo software gia Linux.

Gewrgatos Photis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr