O neos

Mixalis Kabrianis mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr
Thu Jan 22 11:33:52 EET 1998

At 10:44 ðì 22/1/1998 +0200, you wrote:
>Kalhmera sas apo Mykono.

Kalhmera...

>Molis xthes mphka sth lista kai auto to kairo thelw na kanw ena mikro
>diktyo
>edw.
>Mhpws jerei kaneis an mporoume se ena mhxanhma pou trexei linux (www,ftp
>klp)
>na trexei kai san server gia ena programma se dos (singular),
>ekteloumeno apo mhxanhmata
>win95 me tcp/ip ?   (den lew netbeui giati den tha ta paw kala opws
>diabasa kai se proigoumena email.

An ennoeis server, opos ennooume efarmogi server-client, oxi. Prepei na
einai dos to mixanima-server, giati o kodikas einai gia dos. (den milame
vevaia gia dosemu-lation-)

An ennoeis file-server, nomizo oti ayta ta programmata (tis singular)
trexoun mia xara se IPX/SPX  opote tha xreiasteis tetoio stack gia to
Linux. Den xero omos an iparxei tetoio stack :-)

>euxaristw
>chkostas

Parakalo

       Mixalis Kabrianis