Bochs x86 emulation

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at enl.auth.gr
Tue Jan 20 02:01:21 EET 1998

On 16-Jan-98 08:31:17 Mike wrote:
>Loipon ekeino pou kanei einai software emulation twn x86 entolwn enos
>80386 epeksergasti!! Ypostirizoun oti trexei DOS, win3.1 kai win95!!
>Osoi endiaferontai URL : http://world.std.com/~bochs ...h
>http://ns.htc.net/~nbehnken/

To egkatesthsa kai prospa8hsa na to dokimasw. Akolou8hsa tis odhgies kai
dhmiourghsa mia image enos sklhrou diskou kai antegrapsa enan disko apo ton
opoio 3ekinw me DOS symfwna me tis odhgies.

To problhma mou einai oti otan prospa8w na kanw "bochs -bootA", emfanizetai ena
para8uro, kati fainetai oti "kineitai" alla sto telos ta kleinei to para8uraki
kai sto bochs.out emfanizetai to mhnuma:

floppy io: normal read/write: params out of range
*** sector # 01h
*** cylinder #00h
*** eot #00h
*** head #00h
bochs: panic, bailing
real mode
CS.d_b = 16 bit
  current operand size = 16
  current address size = 16
SS.d_b = 16 bit

Katalabainei kaneis ti sumbainei; Dokimasa kai apo to config.h na alla3w to
BX_DMA_FLOPPY_IO se "0" alla kai pali mou ebgaze ena allo la8os (kati se "HALT
command found" h' kati tetoio). Den 3erw an gia mia akomh fora fainetai poso
asxetos eimai alla, please, help!

* Efthimios Mavrogeorgiadis            Enmity inscribe on water *
* PhD Student                              friendship on copper *
* English Department                       so that it may stand *
* Aristotle University of Thessaloniki              for ever... *
* emav at enl.auth.gr                      St. Isidore of Pelusium *
*        http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/8555/        *
*             Email me for my PGP Public Key Block              *
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr