Bochs x86 emulation

Mike me00013 at cc.uoi.gr
Fri Jan 16 10:31:17 EET 1998

I.Ioannou wrote:

> On 15-Jan-98 Mike wrote:
> >    Exei kanei dokimasei na treksei win95 mesa apo bochs se
> X-windows???
> >
> >An to exei kanei kaneis ekeino pou me endiaferei einai i taxytita me
> tin
> >
> >opoia douleuei..
>
> kai mena me endiaferei na matho leptomereies gia poio programma
> anaferese (ti kanei, copy policy, kana url klp klp)
> ---
> I.Ioannou (roryt at hol.gr)

Loipon ekeino pou kanei einai software emulation twn x86 entolwn enos
80386 epeksergasti!! Ypostirizoun oti trexei DOS, win3.1 kai win95!!
Epomena sxedia twn kataskeuastwn software emulation twn 80486 kai
Pentium!!
Osoi endiaferontai URL : http://world.std.com/~bochs ...h
http://ns.htc.net/~nbehnken/
An kapios thelei na to dokimasei mporei na to psaksei mesw
ftpsearch.ntnu.no
bazontas tin leksi "bochs" kai yparxei sigoura sto
ftp.doc.ic.ac.uk/Mirrors/ftp.std.com/pub/bochs
Episis i stable ekdosi einai i 971118a alla yparxoun kai pio kainouries.

Mike ;-)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr