Scsi controller problima

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Tue Jan 13 09:29:54 EET 1998

Kat arxhn koita3e an blepeis ton  Controller sou me DOS.
An to susthma sou einai PCI tote 8a duskoleuteis polu na
kaneis ton 1520B na douleyei.
Proswpika epeidh den eixa  xrono ton parathsa kai ebala
2940.
(Logika kati trexei me ta IRQ kai tis dieu8unseis,
kapou sugkrouetai me ta antistoixa tou PCI.
An exeis xrono kai dia8esh koita mesa sto BIOS ekei
pou desmeuei IRQ gia to PCI 'h ta apodidei se ISA
kartes.
An to luseis kane ton kop[o na me enhmerwseis.)

O8wn

Alfa  - Group
* Greece*
ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24
-- 491 00 Kerkura  --Greece -Tel+30-661-40096
* Italia*
VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --  Italy
* Albania*
I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --  Albania

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr