Scsi controller problima

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue Jan 13 03:30:09 EET 1998

On 12-Jan-98 Gerassimos Toumazatos wrote:
>problhma me to scsi controller. einai o AHA 1520B kai to autoprobe den
>ton briskei. mesa apo to kernel configuration ekana kapoies dhlwseis,
>akomh omws den mporw na katalabw an mporei na to dei  h oxi. ekei panw

An den ston deiksei sto boot (reseting scsi disks klp klp) den ton blepei

Loipon. Sto configuration toy kernel gia scsi, h ypostiriksi scsi
(gia sigouria) na mhn einai modula (meta blepeis)
Kai thes (apo kernel 2.0.32),
SCSI disk support
SCSI generic support
Probe all luns
kai sta low level to AHA152X
recompile, klp klp reboot

An kai pali den ton dei diabase to SCSI-HOWTO kai psakse
gia 152 - kati anaferei an thimamai kala
---
I.Ioannou (roryt at hol.gr)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr