Error Reading block... Bohtheia please!

George Goundras linux at phoenix.ermis.gr
Sun Jan 11 03:42:28 EET 1998

To parakatw mhnyma to eixa ksanasteilei, alla xwris kamia apantish.. please help me!

Geia xara se oloys kai eytyxismeno to 1998 (Kalh xronia).

Me to poy mphke to '98 moy paroysiastike to ekshs problhma (bl. parakatw).
Otan ekana e2fsck sto partition Linux Native toy Linux moy, me thn emergency
diskette, moy ebgale to parakatw lathos oxi mono gia ton sector 139870 alla kai
gia polloys alloys sectors.

---
end_request: I/O error, dev 16:07, sector 139870
hdc: read_intr: status=0x59 {DriveReady SeekComplete DataRequest Error}
hdc: read_intr: error=0x40 {UncorrectableError}, LBASect=1595485, secotr=139870

end_request: I/O error, dev 16:07, sector 139870
Error reading block 69935 (Attempt to read from filesystem resulted in short read)
while doing inode scan. Ignore error<y>?
---

Mhpws kserete an ayto to lathos shmainei oti o diskos exei bad sectors, h kati allo?

Telika meta apo kapoia e2fsck katafera na ta diorthwsei ta lathei...
Twra omws otan kanw e2fsck -c /dev/hdc7, moy bgazei pali ayta ta lathei, xwris na
moy leei "Ignore error".

Pws mporw na dw an yparxei kanena programma poy na psaxnei gia bad sectors se ena
sklhro xwris omws na eksartatai apo kanpoio filesystem?

Telika ayta einai bad blocks ? An formariza to partition ayto, yparxei periptwsh na
eksafanistoyn...?

Filika,

George Goundras
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr