Lan Configuration problem with Internet

Tasos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Wed Jan 7 01:01:02 EET 1998

pcx wrote:

> kALISPERA !
>
> Tha ithela mia boithia sto parakatw thema :
>
> Exw ftiajei ena LAN me server ena Pc pou trexei windows 95 kai client ena
> pc pou trexei Linux (slackware) . I syndesi epitigxanetai mesw 2 kartwn
> ethernet kai 1 modem 28880. Sto pc me ta windows 95 trexei o wingate proxy
> server epitrepwntas tin taytoxroni prosbasi kai twn 2 leitoyrgikwn sto
> internet. Enw apo to netscape tou linux  kathorizontas ton proxy server se
> antistixa services (ftp,www,telnet,klp) mpainw kanonika se opoio site
> thelw, to antistoixo den symbainei ama apo command prompt thelw na kanw px
> telnet se 1 site. Diarkws pernw to minima network is unreachable kai prepei
> na kanw telnet sto 1o pc kai meta na kanw connect sto site pou thelw gia na
> syndethw. Episis programmata opws to lynx pou apaitoun san argument ip
> d/nsi den trexoun (enfanizetai to minima network is unreachable)
>
> Egw tha ithela na mou an jerei kanis ena tropo wste na jeperasw ayto
> problima kai to pc pou trexei Linux na blepei apeytheias Internet.
>
> Me ektimisi,
> Panagiotis Iliopoulos
>
>                     * * * E Y T Y X I S M E N O      T O         1 9 9 8 *
> * *

(Olo to parakatw mail ypo8etei oti mpaineis mesw dial-up se PPP server.)

 Eisai sigouros oti 8eleis na afhseis ta Win95 na diaxeirizontai thn e3wterikh
sou syndesh ?[1]

Exw sthsei ena LAN/LAN setup kai exw boh8hsei se ena LAN/modem setup to opoio
einai ws e3hs:

   * Ethernet LAN me ta mhxanhmata na exoun diey8ynseis eite sto 10.x.x.x eite
     sto 192.168.x.x (einai Unassigned/reserved for private use)
   * Modem panw sto Linux
   * Linux setarismeno etsi wste na kanei masquerading syndeseis apo to
     eswteriko diktyo -> Internet modem. Dhladh 8a kanei tis syndeseis na
     emfanizontai oti proerxontai apo to idio to Linux.
   * Ypoloipa mhxanhmata panw sto LAN exoun san default gateway to Linux.

Etsi 8a exeis prosbash FTP/Telnet/WWW/IRC[4] apo ta mhxanhmata sto eswteriko
diktyo. Yparxoun mono merika problhmata ws pros to ti efarmoges mporeis na
trexeis sta Win95:

   * Den eimai sigouros gia to ean prokeitai na doulepsei to NetBIOS over TCP
     me WINS (den to exw dokimasei - oute kai prokeitai :)
   * Merikes efarmoges pou xrhsimopoioun paketa UDP den prokeitai na
     leitourghsoun.[3]
   * Eiserxomena services mallon den 8a leitourghsoun. (px. den eimai sigouros
     an ta

E3artatai apo to ti efarmoges 8a trexeis sta Win95.  px. den nomizw oti 8a
doulepsei to ICQ.
Epipleon, 8a xreiastei na prostatepseis to Linux apo e3wterikh
eisbolh/anixneysh/otidhpote [des 2], kati sto opoio mporei na se boh8hsei to
firewall panw tou. Akomh, 8a xreiastei arketo diavasma READMES, HOWTOS, man
pages etc :-)

Tassos

PS:  Syggnwmh an den hmoun idiatera diafwtistikos, den ta e3hgw ayta syxna.
PPS: An ekana kapoio la8os, as me dior8wsoun (parakalw!!!) kai
synxwresoun(elpizw !!!!) oi 8eoi ths listas.....
PPPS: Eytyxismenos o kaixourios xronos ? mporei... to telos 8a dei3ei :)

[1] WinNuke ?[2]
[2] Oops... mallon exw ginei teleiws paranoikos ..... :)
[3] Gia merikes apo aytes (Quake/RealAudio/(kati pou den 8ymamai) ) yparxoun
kernel modules pou mporeis na valeis sto linux.[5]
[4] FTP kai IRC 8eloun apo ena module[5]
[5] ayta yparxoun hdh mesa sto 2.0.33, aplws 8eloun insmod/modprobe .

--
Bassoukos Tassos     mailto:abas at aix.meng.auth.gr             +30 31 996011

The COMMAND.COM shell is to sh on Unix as a bus schedule is to Umberto Eco.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr