Lan Configuration problem with Internet

pcx pcx1 at hotmail.com
Wed Jan 7 01:51:19 EET 1998

kALISPERA !

Tha ithela mia boithia sto parakatw thema :

Exw ftiajei ena LAN me server ena Pc pou trexei windows 95 kai client ena
pc pou trexei Linux (slackware) . I syndesi epitigxanetai mesw 2 kartwn
ethernet kai 1 modem 28880. Sto pc me ta windows 95 trexei o wingate proxy
server epitrepwntas tin taytoxroni prosbasi kai twn 2 leitoyrgikwn sto
internet. Enw apo to netscape tou linux  kathorizontas ton proxy server se
antistixa services (ftp,www,telnet,klp) mpainw kanonika se opoio site
thelw, to antistoixo den symbainei ama apo command prompt thelw na kanw px
telnet se 1 site. Diarkws pernw to minima network is unreachable kai prepei
na kanw telnet sto 1o pc kai meta na kanw connect sto site pou thelw gia na
syndethw. Episis programmata opws to lynx pou apaitoun san argument ip
d/nsi den trexoun (enfanizetai to minima network is unreachable)

Egw tha ithela na mou an jerei kanis ena tropo wste na jeperasw ayto
problima kai to pc pou trexei Linux na blepei apeytheias Internet.

Me ektimisi,
Panagiotis Iliopoulos

                    * * * E Y T Y X I S M E N O      T O         1 9 9 8 *
* *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr