Αρχαριος!!!!!!

I.Ioannou roryt at hol.gr
Thu Feb 19 02:32:04 EET 1998

On 18-Feb-98 HRISTODOULAKIS ALEXANDROS wrote:
---
sbismenh erothsh gia distribution
(aman re paidia me ta quote, mas exete tralanei - asxeto)
---

Basika paizoun tria :
  Redhat (theoritika kalo gia arxarious- tespa...)
  Slackware (oso kai an to brizoun merikoi merikoi ego to brisko kalo)
  Debian (den ksero)

Kai ta tria yparxoun sta 6pla CD ths infomagick

To thema einai oti ksekinas apo ena apo ayta, kai sto telos to
kaneis toso customized pou then einai oute to ena oute to allo alla
HRISTODOULAKIS-ware. Kai ayto einai ena apo ta kala me to Linux.

I.Ioannou (roryt at hol.gr)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr