Re: Αρχαριος!!!!!!

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Wed Feb 18 18:01:56 EET 1998

> H Redhat ειναι μαλλον η πιο απλη στην εγκατασταση , αλλα θα προτιμούσα την
> Slackware - σου δινει μεγαλυτερο ελεγχο και δυνατοτητες
>
> > Αν είσαι αρχάριος, το RedHat ίσως να είναι καλή επιλογή, επειδή έχει πολλά
> > γραφικά utils, αλλά η προσωπική μου προτίμηση είναι το Debian/GNU, το οποίο
> > επιπροσθέτως σε καθοδηγεί στο να ρυθμίσεις αρκετά πραγματακια στη διάρκεια
> > της εγκατάστασης........

Opws blepeis, pote kaneis den 0a symfwnisei sta distribution... Opote kane
auto pou sou eipa: dialekse ena tyxaia kai meine s'auto. Ola einai kala
kai ola einai (me ton tropo tous) omorfa. Kanena ma kanenan den exei
ligoteres H' perissoteres dynatotites mia pou ola basizontai panw sta idia
pragmata. Kai an kati sou leipei apo auto pou exeis kai to exei kapoia
alli distribution, apla to kaneis install. It's as simple as that!

Christofer

Special offer from microsoft... Buying 3 microsoft products for the price
of 5, you can get the 4th for FREE!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr