Glue

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Wed Dec 30 20:04:07 EET 1998

> EDW EGW THA BALW TIS FONES :

Hremhse, den kanei, meres pou 'nai...

> Quote ena oloklhro spam mail, me to footer tou kai
> me ola gia na peis mia eksipnada , pou fysika tha paei sta melh ths listas kai
> oxi ston spammer ?. Poses fores tha to pw ? Kobete quotes, prosexete pou kanete
> reply, esw oikonomoi me to mailbox (kai ton xrono) twn syn-listobiwn sas.

Sygnwmh re file, alla den exw katalavei kapoia pragmata. Ta grammata ths listasta
krataei to linux.gr se arxeio? Dhladh giati milas gia oikonomia xwrou?
Giati einai kako pou evala se quotes olo to spam mail?
ps1: footer? ti einai afto?
ps2: quotes einai ta ">"?
ps3: e, ti na kanw, mou fanhke periergo na steilei o spammer tetoio mynhma se
tetoia lista!

Kalh xronia kai eftyxismeno to '99

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr