Glue

I.Ioannou roryt at hol.gr
Mon Dec 28 08:28:11 EET 1998

On 26-Dec-98 Yiannis Galanomatis wrote:
> Profylaktika ypsylhs an8ektikothtas poulate?
>
> Company wrote:
>
>> Dear Sirs

----deleted spam mail --------

EDW EGW THA BALW TIS FONES : Quote ena oloklhro spam mail, me to footer tou kai
me ola gia na peis mia eksipnada , pou fysika tha paei sta melh ths listas kai
oxi ston spammer ?. Poses fores tha to pw ? Kobete quotes, prosexete pou kanete
reply, esw oikonomoi me to mailbox (kai ton xrono) twn syn-listobiwn sas.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr