Endiaferonta sxOlia...

I.Ioannou roryt at hol.gr
Fri Dec 25 21:12:47 EET 1998

On 24-Dec-98 Yiannis Galanomatis wrote:
> Alan Cox? Poios einai aftos?

gia kane ena grep sta sources tou kernel, h phgene sto www.uk.linux.org
(akous ekei poios einai o Alan Cox !!)

> Ma afto akrivws lew. Na skotwsoume thn M$ prin afth skotwsei emas.

Diafonw kathetws. Zhtw o plouralismos. Katw ta monopolia kai o fanatismos
(kai eimai apo ekeinous pou prizoun tous allous me to "bale Linux na deis thn
ygeia sou" ). Toys thelw olous, kai thn MS. Alwste oso kai na prospathei zhmia
sto Linux then pisteyw oti tha kataferei na kanei. H xionostibada den stamataei
etsi eykola.

> Kai mia aporia: Giati na mhn yparhei enas diaxorismos tou
> local.linux.greek.users
> se advocacy, hardware, x, development, help, klp gia na diefkolynomaste sthn
> kathgoriopoihsh twn 8ematwn...?

To group pou anafereis einai to news getaway thn mailing list linux-greek-users
Kata periodous yparxoun paromoies skepseis. Epeidh epeikeitai metafora ths
listas sto mhxanima toy hellug, kai o sylogos tha apofasizei gia ayta , den
grafesai sto sylogo na to theseis san thema ? (http://www.hellug.gr)

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr