Endiaferonta sxOlia...

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Thu Dec 24 20:13:57 EET 1998

Georgatos Fotis wrote:

> > Den einai krima na xanetai mia tetoia merida xrhstwn? An to linux perioristei se
> > ena meros
> > twn xrhstwn, arga h grhgora tha dexthei argia epi8esh apo thn M$ kai amfivallw an
> > tha boresei na epiviwsei. Toulaxiston afto pistevw oti tha ginei. Molis to linux
> > faei ola ta alla unix clones (ta opoia einai deka fores efkoloterh leia) tote tha
> > antimetwpisei
> > amesa olh thn dynamh ths M$ (se $, oxi se poiothta). H M$ exei ta $, exei tis
> > diafhmiseis exei tis politikes diasyndeseis... Pws tha thn antimetwpisei to Linux?
>
> Opws thn antimetvpise mexri twra: Adiafora.
> H anaptyksh toy Linux tha synexistei apo osoys exoyn symferon na yparxei
> elefthero leitourgiko systhma, apodesmeymeno apo etairia.
> Kai yparxoun polloi tetoioi.

Diavases ta halloween documents gia to pws h microsnot 8a prepei na xtyphsei
to eley8ero logismiko? Dystyxws den xerw spoudaia pragmata gia to diktyo
alla ayta pou elege gia kleisimo twn anoixtwn protocollwn kai dhmiourgia newn
polyplokwn den mou arese...
Epipleon to linux 8a xasei kapoies efarmoges pou ftiaxnontai kalytera apo
etaireies (idiot-friendly apps, paixnidia)

> Epishs kati pou akousthke, oti ean o Linus ta parathsei tha exei
> problhma to Linux,
> einai mono en merei alithia: o KATHE ENAS pou diabazei aytes tis grammes
> mporei
> na synexisei ton pyrhna (an kai sthn praksh tha se prolabei o Alan Cox).

Nai, alla poios pyrhnas 8a einai o official kai poios 8a apofasizei an mia allagh
prepei na ginei h oxi? 8a er8ei xaos. Ka8e xrhsths 8a
exei kai diko tou pyrhna.
Alan Cox? Poios einai aftos?

> Ti tha symbei me thn M$ se ena seismo 8M, 10km NotioDytika toy Redmond?
> (kindynologia, dhladh pias' t' aygo kai koureyto...)

aaaaaax..... oneira apathla...

> > Apla fovamai poly gia to mellon tou gnu/linux.
> > [...]
> > H plhroforikh einai poly mikrh gia dyo leitourgika. Ena apo ta dyo prepei na
> > pethanei.
>
> Dialekse prwtos poio tha einai ayto. :-)

Ma afto akrivws lew. Na skotwsoume thn M$ prin afth skotwsei emas.

> (An kai egw den symmerizomai aythn th apopsi, einai san na leme oti sthn
> plhroforikh den xwrane 2 editor 'h den xwrane 2 programmata sxediashs)
> H magikh leksh einai interoperability.

Enas editor: M$ Word. Ena programma sxediashs CAD: AutoCAD.
Ena programma epexergaseias eikonas: Photoshop. Ena spreadsheet: Excel.
Ena programma dhmiourgias grafikwn: CorelDraw!. Ena programma
dhmiourgias CD: Easy CD creator, klp, klp...
Giati arage h plhroforikh mou 8ymizei thn Germania tou 1933?

> > O oros "aplos xrhsths" pou xrhshmopoihsa parapanw as mhn parallhlistei me tis
> > dhlwseis
> > enos gnwstou pi8ik^H^H^H^H^Hdhmosiografou pou grafei se gnwsto periodiko
> > kostoboliou ...eee plhroforikhs enow. Den symmerizwmai tis apopseis tou kai oute
> > exw kammia sxesh me afton ton geloio.
>
> Aythn thn xronia to 1999 AKOMH KAI O "APLOS XRHSTHS" tha dokimasei to
> Linux,
> kai na eisai sigouros oti THA ALLAKSEI THN SKOPIA TOY.
> Ektos kai ean thelei na meinei pisw stis ekselikseis...

Les o pi8^H^H^Hdhmosiografos arhisei na mas ta prhzei me to bug tou kde,
to teleftaio provlhma tou AfterStep kai ou to ka8exhs? Dhladh eukairia na
vrei nea provlhmata, mias kai 8a 'xei vare8ei na leei ta idia kai ta idia.
Eleooooos....

> YG: To kefalaio 10.1 tou HOWTO leei bhma-bhma pws na balete ellhnika,
> to lew kyriws gia na boithithoun aytoi pou ta sthnoun twra.
>
> Kales giortes se olous
>
> Gewrgatos Fotis

Kai mia aporia: Giati na mhn yparhei enas diaxorismos tou local.linux.greek.users
se advocacy, hardware, x, development, help, klp gia na diefkolynomaste sthn
kathgoriopoihsh twn 8ematwn...?

--

  |  Winners don't use drugs - or Windoze  |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr