RE: ÁÐ: ÁÐ:

Leonidas Theodoulidis leo at the.forthnet.gr
Thu Dec 24 03:32:15 EET 1998

Ma o super azwr einai enas apo tous voh8ous sto excel, an katalaves gia
poion
anaferomai! H lista tou linux exei skyllakia kai gatoules na voh8oun tous
xrhstes?

.................A malista. Twra katalaba gia ti milas. Ela mwre, mhn
ginomaste mempsimoiroi. Apo ta megalutera atou enos programmatos einai to
help pou prosferei. Mexri ki auto mas enoxlei; Dhladh ti parapanw exei to
pigouinaki; Ektos ki an eisai filozwos "en merei".

To DOS yfistatai? Plaka mou kaneis? Exw na dw anakoinwsh programmatos gia
DOS xronia kai zamania. Kata synepeia poios na asxolh8ei me to DOS twra?

................Den katalaba. H MS einai upeu8unh pou stamathsan ta
programmata gia DOS; H gia na to parafrasw: to Linux einai upeu8uno gia to
oti kapoies etaireies den kukloforoun drivers gia Linux; 8ewritika to DOS
ufistatai akoma. Sta Win 2000 kai blepoume...

> Ma giati to paineis etsi; Kaneis den se upoxrewnei.

Ba? Kai an o scanner mou doulevei mono sta 98, an to software pou vgainei
einai mono gia 98 kai an o m$ie ega8istatai xwris na me rwtaei, pws les oti
den me ypoxrewnei?

.........................Ara kakws ta 'xeis me thn MS. Me thn HP eprepe na
ta 'xeis, an to scanner sou einai HP kai me thn Adobe pou den anaptusei
software gia Linux. Oso gia ton browser magia ths. Dikos ths einai, oti
8elei ton kanei ki opou 8elei ton bazei. S' apagorepse na egatasthseis ton
Communicator;

> Thn douleia tous kanoun oi an8rwpoi.

E, kai? Prepei mhpws na tous lyph8w?

..........................Oxi, alla 8a 'prepe na apologh8oun gi auto;
"Sugnwmh pou exoume tosh epituxia kai apodoxh apo ton kosmo, alla 3erete den
htan stis pro8eseis mas".

> Eleu8eros antagwnismos uparxei. Den katalaba pou einai to eglhma.

Antagwnismos? Den aresei afth h lexh sthn M$

..........................Den ths aresei twra. Ton xrhsimopoihse omws gia na
ftasei edw.

Alla kai o antagwnismos den odhgei se kala proionta, alla se petyxhmena
emporikws proionta. Opote den symfwnw na ginetai to logismiko katw
apo ton eley8ero antagwnismo.

..........................Auth einai pragmatika mia endiaferousa oso kai
periergh protash!

> Sumfwnw apoluta. Mexri omws na oloklhrw8ei kai na wrimasei kati tetoio
fulaw
> sto deutero surtari to CD tou emporikou OS.

Dysthxws kai egw to idio... Makari na borousa alliws...

.............................Mprabo sou. Kai kala kaneis. Mh les omws
"dustuxws". Den prodwses thn patrida sou, oute ta idanika sou.
Xrhsimopoihses allo proion, pou oso ki an exei kapoia "eugenika"
xarakthristika, den pauei na einai proion. San na leme dhladh: "teleiwsane
ta stragista kai phra 2%".

> Mhn to kaneis 8rhskeia. Oti ginetai
> 8rhskeia kai fanatismos den m' afora. An einai na sthsoume kanenan
> mail-server, ela dw Linux-aki. Twra se xreiazomai. Auta pou ftunw stous
> allous pou einai PAOK xasei-kerdisei,

O nikhths ta pairnei ola e? Edw den symfwnw. Mou 8hmizeis mia merida ellhnwn
pou allazei politikes pepi8hseis analoga me to poio komma prohgeitai stis
dhmoskophseis.

..............................To fantasthka oti edw mporousa na pare3hgh8w.
Den ftais omws esu pou to katalabes etsi. Einai ka8ara diko mou to la8os. To
shmeio einai polu lepto kai xrhzei idiaiterhs prosoxhs. Otan loipon
prokeitai gia tis idees mou h tis basikes arxes mou ekei eimai anupoxwrhtos.
Otan omws prokeitai gia proionta pou den exoun ideologikh h ais8htikh a3ia,
para mono ulikh kai a3ia xrhshs, tote aplws ta katanalwnw. Den prokeitai na
uperaspistw to Germaniko autokinhto mou enanti tou Giapwnezikou, opws polloi
kanoun, pou gi autous einai mia (8a mou epitrepseis) lan8anousa ideologia,
elleipsei allhs. Twra, an katatassoume tis omades (ton PAOK sto paradeigma)
kai ta Leitourgika twn PC stis a3ies mas (gia na mhn xrhsimopoihsw pio
barugdouph ekfrash), tote exeis dikio. Omws amfotera, den einai para
proionta ths koinwnias, efhmera kai analwsima, xwris kammia, ma kammia
apolutws allh a3ia, peran ths katanalwtikhs. Ws ek toutou, ta xrhsimopoiw,
monon kai mexris ikanopoioun tis anages mou. Meta... recycle bin. Ekei pou
tous a3izei.

> Den uperaspizomai ton sebasmo pros thn MS. Thn exw xesmenh. Gia mena einai
> mia aformh. An den htan h MS 8a htan h Intel h Sun h den 3erw gw poios
> allos. Kai h aformh pou mou dinetai einai akribws na antiparate8w ston
> fanatismo kai sthn ka8eth diatupwsh. Exw kourastei na akolou8w omades,
> proswpa, idees, markes, kommata, mexri na apodeixtei, sthn fourtouna
dhladh,
> oti ola htan paparia.

Ola? Den einai afto apopolitikopoihsh?

.................................Isws einai. Alla den exw pia kammia
ektimhsh sthn politikh. Ennow thn trexousa. Oxi bebaiws thn Politikh (me P
kefalaio).

Den 8a asxolhse me tipota?8a koitas mono thn parth sou? Ka8ara synthritikh
apopsh, opote na pou
pali yphreteis kapoion organismo/komma klp. Afton pou vrisketai
sthn 8esh "exousias".

..................................To anti8eto. 8a asxoloumai me polla, alla
den 8a proskolh8w se kanena.

> E3w apo ton xoro h pio kalh antipoliteush. Mesa sto
> paixnidi h pio sklhrh kubernhsh.

Den nomizw oti afto pou les einai swsto. H kalyterh antipoliteysh (Linux)
den
polemaei thn pio sklhrh kyvernhsh?

.................................To 8ema einai pws mporei na e3asfalistei
oti otan h antipoliteush ginei mia mera kubernhsh den 8a ths moiasei. Ekei
einai pou diathrw sobarotates epifulakseis.

montexrhstos > "Pws, egw den asxoloume me thn politikh? Egw malista pistevw
kai
se
                         sygektrimenh politikh 8ewria."
isovhths>         "Alh8eia? Poia?"
montexrhstos> "Den xerw pws legetai, alla synopsizetai sto exhs: Koita thn
parth

                       sou kai ase tous allous na kopsoun to laimo tous."
isovhths>         "Ma afto einai kthnwdhs atomikismos!"
montexrhstos>  "Goustarw! To hxera oti 8a eixe entypwsiako onoma!"
(arkas, apo to album "o isovhths")

...............................H sponta pou mou petas edw einai polu sklhrh.
Den 8a 8umwsw omws. Oxi shmera. Allwste mexri enos shmeiou einai kai dikh
mou eu8unh gia thn paranohsh.

Pantws ta m$ exoun kanei *polles* kakotropies. Giati den ta egataleipei
kaneis?
Mhpws perimeneis to apolyto kai teleio leitourgiko? To Linux einai mia
megalh
prospa8eia, oxi akoma toso wrimh, an kai doulevei kalytera apo tous wrimous
(kai

ghreoterous). An den to yposthrixeis sta prwta tou vhmata pou den einai
akoma
wrimo, pws 8a wrimasei? Ws dia magias? Mou 8ymizeis tis etaireies software
pou den ftiaxoun software gia linux epeidh den yparxoun arketoi pelates, kai
oi
arketoi
pelates 8a yparxoun mono efoson 8a yparxei arketo software.

................................To uposthrizw to Linux. Apodei3h oti
briskomai edw. Allwste o ka8enas paizei kai kapoion rolo. Emena isws mou
arese na katadeixnw oti h podosfairopoihsh den wfelei to Linux. Kai nomizw
apo dw arxise kai autos o makrosurtos dialogos. Elpizw na mhn diamarturh8oun
kapoioi.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr