KATW TO VI!

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Mon Dec 21 17:35:30 EET 1998

Harris Kosmidhs wrote:

> Geinos: Mh genikeyeis katastaseis. Yparxoun polloi pou douleuoun sobara
> pano se Linux/Unix kai den exoun xrono na metaferoun to rhide se oles tis
> platformes pou mporei na douleuoun.
>
> Filika
> Harris

Yparhoun kai alloi pou exoun afton ton xrono. Se aftous apey8ynomai.
To rhide to vrika poly kalo, apodeixh aftou pou lew.
Allh mia fora lew pws h anaptyxh efxhstwn programmatistikwn ergaleiwn
8a ferei ston kosmo tou linux perissoterous programmatistes, ara einai
mia ependysh me megala mesopro8esma ofelh.
Gia paradeigma egw, sthn borland pascal, katafera kai ekana arketa
megala programmata. Molis eida ton gcc fovh8hka!
An diafwneis, pare ena hex editor kai grafe programmata katey8eian
me inline kwdika. Na doume se poso kairo tha teleiwseis!

Giannis.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr