KATW TO VI!

Harris Kosmidhs hkosmidi at hal.csd.auth.gr
Mon Dec 21 14:04:36 EET 1998

On Sun, 20 Dec 1998, John Galanomatis wrote:

> Symfonw. Alla giati to vi na thewreitai standard efoson den einai efkolo ston
> aplo xrhsth?
> Giati oles oi odhgies lene "anoixe to vi kai kane afto kai keino".
> Epishs tha peiraze na eixe kai kanena pop up menu? Den pistevw pws h
> taxythta/sta8erothta klp einai oroi anti8etoi me thn filikothta.
> Me thn prwth matia to vi thymizei alles epoxes. Kai h prwth matia pezei megalo
> rolo.

Den 3ero ti akribos kaneis. 8a sou po apo prosopikh peira.

Douleuo gia diafora ma8hmata (ths sxolhs) kai prepei na grafo eite C eite
keimeno. Douleuo eite sto spiti eite sto panephsthmeio. Ka8omai se
linux/hp-ux/sunOs/dec alpha/win95 ktl analoga me to poia mhxanhmata einai
piasmena.
Opos katalabaineis exo se ena linuxaki (pou mpaino me ssh) OLA auta pou
xreiazomai. Profanos kai mono to vi 8a xrhsimopoio, afou panta kano ssh.
Den mporo na exo
rhide, emacs, office kai loipes paparies. Xreiazomai kati grhgoro,
euelikto kai kurios na trexei se text mode.

Geinos: Mh genikeyeis katastaseis. Yparxoun polloi pou douleuoun sobara
pano se Linux/Unix kai den exoun xrono na metaferoun to rhide se oles tis
platformes pou mporei na douleuoun.

Filika
Harris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr