KATW TO VI!

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Mon Dec 21 01:33:21 EET 1998

> Nomizw oti mou vazeis dyskola! Egw pascal kai ligh asm xerw, twra kanw ta prwta mou
> vhmata se C++. H olh syzhthsh arhise otan sto prwto gramma mou zhtousa ena kalo
> vivlio
> gia c++ kai ena kalo kai efkolo ide pou na thymizei borland (to deytero entaxei, to
> vrhka).

File Giannh, symfonw mazi sou 100% !!!!

Ontws den goustarw kai toso poly th nootropia toy Linux (magkias merikes
fores na to pw;)
"koita na deis filara, ayto einai, an den to goustareis kylisou sto
bourko"
pou polloi Linuxades merikes fores exoun. Enta3y, oso mporei kaneis na
dior9wsei kati kanei, alla an den mporei den prepei na pei kai th gnwmh
tou; Giati pisw apo thn karamela "to Linux einai tzampa" kai "sthrizetai
panw stis e9elontikes syneisfores" prepei na kryboume kai na mh leme ta
straba;
NAI! To Linux pasxei apo eykolia - kai opoios leei oti "h eykolia den
einai gia <<sobarous>> an9rwpous, pisteyw oti planatai iktra!!!! PREPEI
na einai eykolo oxi "gia na trabh3oume perissotero kosmo" (pou
ousiastika kaneis oute kan 9a plhsiaze an den eixe ore3h kai Iwbeia
ypomonh), alla GIA MAS TOUS IDIOUS!!!
DEN einai perissotero antras opoios 3erei na grafei sto vi, apo ayton
pou grafei sto kedit!
Egw sto kedit grafw ('h se console sto mcedit) kai den ntrepomai
ka9olou!
Kai den blepw to logo na prepei na ma9ei to vi pia...

Mia aplh erwthsh: se pio pososto xronou eisaste se ka9arh console kai se
poio se X?
Nai,xrhsimopoieite CLI, alla mesw xterm ('h antistoixwn). {ta
symperasmata dika sas}

Exw akousei apo aythn thn lista oti "ma den 9eloume an9rwpous sto Linux
pou na fobountai to plhktrologio". Ma, an htan etsi, ayto to (poly
petixymeno kata thn gnwmh mou) happening sth Stournara giati egine; Gia
na trabh3ei tous guru;;; Aytoi einai 'hdh xrhstes Linux. Kai giati mas
trexoun ta salia otan blepoume ena ar9ro pou e3ymnei to Linux ston eyry
kosmo;

To Linux A3IZEI na diado9ei kai ayto mporei na ginei kanontas to pio
katanohto gia olous. An 9elei o advanced user as paizei me to vi, h
pleiopsifia as xrhsimopoiei kati pio aplo - etsi nomizw oti prepei.

P.S.
Isws (pali) me th glwssa mou peira3w merikous. Epitrepste mou pantws na
kanw pote pote to dikhgoro tou diabolou. To Linux den einai panta toso
"idaniko" oso 9a 9elame na htan.

P.S.
Se kammia periptwsh den ballomai proswpika kanenos {kai idiws tou
filtatou Mihalh Kabrianh :-)}  apla xrhsimopoiw ws ormhthrio ths
parathrhseis tou filou Galanomath na kaythriasw orismena melana shmeia
tou Linux pou (merikes fores) ta 3exname...
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr