KATW TO VI!

John Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Sun Dec 20 16:17:37 EET 1998

Michalis Kabrianis wrote:

> Pare to rhide

Epitelous!! Na pou yphrxe afto pou gyreva... thanx.

> kai stamata tin gkrinia.

Mallon me parexhghsate. Exw ena geniko parapono oti to Linux einai dyskolo gia ton
aplo xrhsth. Den to lew gia ton eafto mou. Egw proswpika tha prospathisw, tha
mathw.
Omws afto den symvainei me olous. Exw valei to Linux se filous mou kai oloi
variountai na psaxoun na vroun to paramikro. Me thn prwth dyskolia,
"giannh pws vazw hxo?", "giannh pws vazw ellhnika?". Tous voh8w oso borw, alla
den exw poly eleyfthero xrono. Me apotelesma na apeythynomai sthn lista oxi
mono gia ta dika mou provlhmata, alla kai olwn twn filwn mou. Otan den borw na
vrw lysh, eisprattw kai kathgories/eirwnies, les kai eimai ypallhlos tous.
Malista apefyga na dosw to Linux se kapoion
pou htan prothymos na to egatasthsei, giati xerw pws htan anthropws pou aresketai
sta bixlibidia ths micro$oft (exrwmoi mouse pointers, ikonidia, themes, hxoi, klp)
kai pithanon dekara na mhn dinei gia tis ypolypes dynatothtes tou leitourgikou.
Vevaia, oso paei to linux olo kai kalyterevei se afton ton tomea, alla pou na to
egatasthsw
se kapoion pou akoma den xerei ti shmainei "command line"?
Proswpika pistevw pws to linux prepei na epektathei se olous tous tomeis, efarmoges
plhroforikhs, kai se olous tous xrhstes. Exw doulepsei se katasthma plhroforikhs,
kai borw
na pw pws an oxi h pleiopshfia, ena megalo meros twn pelatwn den ixeran kan ti
shmainei
windoze h dos. Aftoi eite doulevan se m$ eitai se gnu den nomizw na katalavainan
diafora.
Den einai krima na xanetai mia tetoia merida xrhstwn? An to linux perioristei se
ena meros
twn xrhstwn, arga h grhgora tha dexthei argia epi8esh apo thn M$ kai amfivallw an
tha boresei na epiviwsei. Toulaxiston afto pistevw oti tha ginei. Molis to linux
faei
ola ta alla unix clones (ta opoia einai deka fores efkoloterh leia) tote tha
antimetwpisei
amesa olh thn dynamh ths M$ (se $, oxi se poiothta). H M$ exei ta $, exei tis
diafhmiseis
exei tis politikes diasyndeseis... Pws tha thn antimetwpisei to Linux?
Apla fovamai poly gia to mellon tou gnu/linux.

> H akoma kalytera, afou ksereis na
> programmatizeis, grapse ena re gamwto.

Nomizw oti mou vazeis dyskola! Egw pascal kai ligh asm xerw, twra kanw ta prwta mou
vhmata se C++. H olh syzhthsh arhise otan sto prwto gramma mou zhtousa ena kalo
vivlio
gia c++ kai ena kalo kai efkolo ide pou na thymizei borland (to deytero entaxei, to
vrhka).

> Ayto einai to linux. An sou leipei kati,
> to ftiaxneis kai to moirazesai me allous.

O aplos xrhsths einai aftos pou tha krinei gia thn telikh epikrathsh. Einai h pio
polyplh8esterh omada.
Pistevw pws o kosmos ths plhroforikhs ligo apexei apo thn agria dysh...
H plhroforikh einai poly mikrh gia dyo leitourgika. Ena apo ta dyo prepei na
pethanei.

O oros "aplos xrhsths" pou xrhshmopoihsa parapanw as mhn parallhlistei me tis
dhlwseis
enos gnwstou pi8ik^H^H^H^H^Hdhmosiografou pou grafei se gnwsto periodiko
kostoboliou ...eee plhroforikhs enow. Den symmerizwmai tis apopseis tou kai oute
exw kammia sxesh me afton ton geloio.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr