KATW TO VI!

Antonis Kanavouras ankan at med.auth.gr
Sun Dec 20 19:48:08 EET 1998

John Galanomatis wrote:

> ?
>
> Symfonw. Alla giati to vi na thewreitai standard

Opws eipe kai o Achileas: 1)Me poly liga keystrokes kaneis polla
pragmata, pragma poly xrhsimo se arges syndeseis. Ton palio kairo ayto
eixe megalh shmasia. Alla kai twra fantasou na kaigesai na peiraxeis
kati se ena mhxanhma pou mphkes me telnet sth Zimpampoue ...

	2) Einai poly mikros, xwraei se mia disketa mazi me alla pragmata. An
loipon xehaseis to root passwd h kapoios skantaliarhs frontise na valei
enan "*" se ola ta passwd boutareis me mia disketoula pou ektos apo
kernel kai image ehei kai vi, kaneis mount to disko kai xelaspwneis.
Ektos aytou einai dynatos Editor. Kai mono ena man vi 8a se peisei an
kai leei liga.

Nomizw oti ayth h syzhthsh paratravhxe.

Antonis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr