KATW TO VI!

John Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Sun Dec 20 16:28:05 EET 1998

Achilleas Kotsis wrote:

> O ka8e editor exei ta pleonekthmata tou kai ta meiwnekthmata tou.O vi se
> lag situations einai ekplhktikos,kaneis th douleia sou me kleista matia
> kai elaxista keystrokes.Arkei na ton 3ereis kala:) Mhn biasesai na
> kathgorhseis ena programma prin ma8eis gia poio logo ftiaxthke kai poies
> anagkes e3uphretei:)

Symfonw. Alla giati to vi na thewreitai standard efoson den einai efkolo ston
aplo xrhsth?
Giati oles oi odhgies lene "anoixe to vi kai kane afto kai keino".
Epishs tha peiraze na eixe kai kanena pop up menu? Den pistevw pws h
taxythta/sta8erothta klp einai oroi anti8etoi me thn filikothta.
Me thn prwth matia to vi thymizei alles epoxes. Kai h prwth matia pezei megalo
rolo.

> Pantws to vi-emacs war einai standard kai panta kapoios 8a bre8ei na to
> anazwpurwsei:P

Alimono! Oxi-oxi-oxi, se kamia periptwsh den exw skopo na kanw kati tetoio. Den
eipa
na skotwsoume ton ena kai na proskynhsoume ton allon. Alla as yparhei kai enas
efkolos editor gia tous legamenous "aplous xrhstes". Akoma kai to emacs den
pistevw pws
einai arketa efkolo. Xreiazetai enan poly ma poly efkolos editor. Enan editor
pou akoma kai
enas asxetos 8a douleve me anesh.

Se apolytws kammia periptwsh den voh8w se dhmiourgia polemou metaxy vim &
emacs,
kde & gnome klp. H koinothta tou linux prepei na einai enwmenh an 8elei na exei

elpides.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr