ΑΠ: Kai omws! To 2.5 einai metaxy 1,2! (Re: Ena vivlio gia programmatismo?)

Leonidas Theodoulidis leo at the.forthnet.gr
Sat Dec 19 21:13:42 EET 1998

Epipleon, asheta me thn eidikh kai genikh theoria ths sxetikothtas, borw na
sou deixw oti
1.5 = 2.5 kai malista poly efkola.
Estw x = y != 0
x^2 = y^2 }  =>      x^2 - y^2 = 0 }     =>  (x+y)*(x-y)=0  }   =>
x^2= x*y  }            x^2 - x*y = 0 }          x*(x-y)=0          }

=>   (x+y)*(x-y)=x*(x-y)  =>

       (x+y)*(x-y)     x*(x-y)
 =>   ------------  =  ---------  =>    x + y = x => x + x = x => 2x = 1x =>
2
= 1 =>
           (x-y)             (x-y)

Ki apo pote to mhden (x-y=0) mporei na einai diaireths; Alla3e kanenas nomos
kai den to phrame eidhsh;

 => 2 - 1 = 1 - 1 => 1 = 0 => 1*1,5 = 0 * 1,5 => 1,5 = 0 => 1,5 + 1 = 0 +
1,5
=>

=> 2,5 = 1,5  (1)

Allwstei ta <beep> 98 den irthan meta ta <beep> 95? Kai omws kata thn gnwmh
mou
einai deka fores astathestera. Malista periexoun kai enswmatomena viruses,
typou
typou Internet Exploder 4.0 ta opoia sou trwne ton xwro sto disko xwris na
prosferoun
tipota axiologo (siga mhn afisw to netscape gia valo ton M$IE!).

Elpizw h sobarothta ths protashs auths kammia sxesh na mhn exei me tis
mathimatikes sou gnwseis. Giati diaforetika, xaras euagelia gia thn
Microsoft pou 8a protimouse to 8apsimo tou asxetou, perissotero ki apo thn
diafhmhsh tou eidikou.
Kai me thn eukairia na pw kai kati mias kai mou dinetai h aformh auth. Olh
auth h anwrhmh kai fila8lh 8a thn xarakthriza sumperifora mesa sthn lista,
me tis diadoxikes epikriseis ths MS (kai oxi M$), me tis e3upnakistikes
upografes-tsitata gia thn perifhmh pleon asta8eia twn NT, mas exoun nomisw
kourasei. Den exw kammia armodiothta sth lista, apla h8ela na ekfrasw mia
diafwnia mou. To Linux den exei ex8rous, isws mono antipalous. Tous opoious
egw proswpika sebomai kai opwsdhpote den upotimw, otan malista einai autoi
pou kalws h kakws me 'balan ston kosmo twn PC. Kai oxi mono emena...

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr