Kai omws! To 2.5 einai metaxy 1,2! (Re: Ena vivlio gia programmatismo?)

John Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Sat Dec 19 11:25:31 EET 1998

> > 2.5) Yparhei kapoio kalo vivlio gia Linux? Eimai sxetika arharios kai
>
>   Apo pote to 2.5 einai anamesa sto 1 kai to 2? :-)

As anaferw this theories tou Einstein gia to fws. To ixeres oti h taxythta tou
fotos einai statheri gia olous tous parathrhtes opoiadhpote systhmatos
anaforas? M'alla logia an apo ena shmeio yparxei ekpomph fwtinwn aktinwn me
taxythta c (3.0E+8 m/s), tote an borouse na yparxei enas parathrhths panw sthn
mia desmh fotoniwn, tote tha evlepe oles tis alles aktines na apomakrynontai
me thn idia taxythta c, kai oxi 1c~2c!! Panw se afto to thema kapioi
yposthrixan oti prepei to fws na theorh8ei san adraniako systhma anaforas,
alla afto xefevgei apo afto pou thelo na pw...
Epipleon, asheta me thn eidikh kai genikh theoria ths sxetikothtas, borw na
sou deixw oti
1.5 = 2.5 kai malista poly efkola.
Estw x = y != 0
x^2 = y^2 }  =>      x^2 - y^2 = 0 }     =>  (x+y)*(x-y)=0  }   =>
x^2= x*y  }            x^2 - x*y = 0 }          x*(x-y)=0          }

=>   (x+y)*(x-y)=x*(x-y)  =>

       (x+y)*(x-y)     x*(x-y)
 =>   ------------  =  ---------  =>    x + y = x => x + x = x => 2x = 1x => 2
= 1 =>
           (x-y)             (x-y)

 => 2 - 1 = 1 - 1 => 1 = 0 => 1*1,5 = 0 * 1,5 => 1,5 = 0 => 1,5 + 1 = 0 + 1,5
=>

=> 2,5 = 1,5  (1)

Twra  ean thewrhsoume oti 1 < 1,5  < 2 pragma pou prepei na syfoneis tote
logw ths (1) tha isxei 1 < 2,5 < 2.
Ara eixa dikio. To 2,5 einai metaxy tou 1 kai tou 2.

Allwstei ta <beep> 98 den irthan meta ta <beep> 95? Kai omws kata thn gnwmh
mou
einai deka fores astathestera. Malista periexoun kai enswmatomena viruses,
typou
typou Internet Exploder 4.0 ta opoia sou trwne ton xwro sto disko xwris na
prosferoun
tipota axiologo (siga mhn afisw to netscape gia valo ton M$IE!).

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr