KATW TO VI!

Antonis Kanavouras ankan at med.auth.gr
Sat Dec 19 16:00:32 EET 1998

John Galanomatis wrote:

> Na mhn thelw na xekolhsw apo to VI??? Protimw na mhn thelw na xekolhsw
> apo ta egasthria fysikhs tou TEI mou!!
> Siga mhn katsw prosta se mia mounth staxtia othoni na akouw ta
> beeeeeeeeeeeeep
> molis pathsw lathos koumpi. Ante se 20 lepta na vrw to exit, 40 lepta na
> vrw to save,
> 60 lepta na vrw to load. Nai, allh doulia den exw na kanw. Kathe mera
> peirazw ta
> scriptakia mou. An ithela 1 wra gia na allaxw mia rythmish tha eixa
> akoma ton
> [...]

Ela teknon mou, cool ...
	prin se piasei kammia kata8lipsh kai to rixeis sthn preza dokimase
Emacs, XEmacs, pico, joe .. olo kai kapoio nohma 8a vreis sth zwh sou.
Kai mia kai to zhtoumeno einai h C++ molis anoixeis ton Emacs dwse ALT+X
kai meta c-mode. Me CTRL+H kai meta T 8a vreis ena eisagwgiko Tutorial
kai CTRL+H kai meta I polla polla references se routines, klhseis
systhmatos kai polla polla endiaferonta pragmata. Smile boy.. o 8ymos
dhlhthriazei ton an8rwpo. An kai pali den galhnepsei h psyxh sou douleye
me tous palious agaphmenous sou Editors kai kane compile se linux. O
8eos einai megalos.

Adelfos Antwnios
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr