KATW TO VI!

Aris Sotiropoulos sotirop at csd.uch.gr
Sat Dec 19 14:49:04 EET 1998

Mono gia tous editor...

Yparxei kai o emacs.
Den 8elw na arxisei kamia diamaxh VI vs EMACS.
Gia ta xrwmata to opoia aneferes (fantazomai oti les kati tou styl "allo
xrmwa oi entoles ths C++ apo tis metablhtes klp.") auta ginontai kai me
EMACS kai me VIM.

Kapoios pou exei synh8hsei se periballon san ths C++ sto DOS mporei na
grapsei se EMACS kai na exei kai ta xrwmatakia tou kai na kanei compile
eite mesa apo ton idio ton EMACS eite apo kapoio anoixto Xterm pou 8a exei
dipla.

Enw o EMACS exei terasties dynatothtes, mporei na xrhsimpoih8ei kai apo
kapoion pou den 3erei na tis xrhsimopoihsei. Katalabainw auto pou les me
ton VI kai tous arxarious. Ontws enas neos xrhsths tou VI ta briskei ligaki
skoura. Alla an ma8ei ligo, ola ginontai poly eukola. Kai den lew na
grapseis kanena project me VI (an kai to'xw kanei :) ) alla gia ena aplo
edit enos arxeiou einai o,ti prepei. Kai edw sto Linux einai syxna ta edit
se diafora arxeiakia.

Auta :)

Aris Sotiropoulos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr