Ena vivlio gia programmatismo?

John Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Fri Dec 18 17:54:26 EET 1998

E, oxi kai na xrisimopoihsw to VI!!! Edw kanw 20 lepta gia na vrw pws kanw
exit.
Den eimai apo tous typous mou tous aresei na xrhshmopoioune user-friendly
perivallonta
epeidh einai mono pio efkola, opws gia paradeigma tis m******s ths m****$**t
(vlepe office97: syndethres, fatsoules, super azor(!!) kai tis synafhs
ilithiothtes)
pou merikes fores niothw oti me prosvalloun - les kai eimai kanena paidaki twn
5 xronwn
kai thelw na vlepw ton super azor na mou leei pws tha kanw mia morfopoihsh sto
word97!
Alla to na xrhshmopoies to VIm, theorw oti einai mazohistiko!
Exei dei kanenas to smooth editor gia DOS? Aftos htan editor. Ekane smooth
scrolling
otan periplaniosouna sto keimeno... Makari na yphrxe kati tetoio sto linux.
Epeita ton editor ton xreiazomai gia aples douleies. Kanena arheio rythmishs,
kanena scriptaki, klp. Pali kala pou yparhei kai to mcedit (toy midnight
commander). Ediallws pio efkolo to theorw na grafw arheia me thn methodo echo
kai anakateythynsh
( echo keimeno>>arheio).

Pantws to link pou mou edwses mallon mou lynei ta xeria. thanx.

ps: fovero to logo soy! Einai ena apo ta dyo kalytera pou exw dei. To allo
elege kati san:
     "windoze detected that a gnat has farted near your computer. press any key
to reboot"
     Exete foverh fantasia!
     Pantws pws to vazete to logo afto mazi me kathe message?
     (sorry gia thn ilithia erwthsh)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr