Ena vivlio gia programmatismo?

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Fri Dec 18 16:00:07 EET 1998

On Fri, 18 Dec 1998, John Galanomatis wrote:

> 2)Exw ena vivlio assembly gia DOS. Einai arketo gia na mathw na kanw
> yporoutines kai na
> tis enonw sthn c++?

Oxi, to format ths assembly sto linux einai unix-style, pane des merika
kommatia tou kernel. Alla giati na to kaneis? O gcc/g++ kata pasa
pi8anothta na bgazei pio grhgora ektelesima apo hand-coded assembly[0][1].
(den lew oti den ginetai, alla 8a xreiazesai na xereis polla gia ta sw8ika
tou c++ compiler).

> 3)Yparhei kapoio anthrwpino Integrated Development Environment gia thn
> C++ sto Linux? Kati san ths Borland dhladh. Mhn kathomai na grafw kwdika
> sto mcedit! (ax aftoi oi
> editors tou linux. Se fernoun 20 xronia pisw. To Vi me exei kanei na
> pethymisw to
> edlin tou dos 3.3! Htan 100 fores pio user-firendly. Ma kapoios den
> skefthke na kanei enan editor san ton editor tou DOS?)
> M'alla logia an thelw na ftiaxw programma c++, assembler ti programmata
> dialegw
> gia dhmiourgia kai debugging pou na moiazei me ta antistoixa proionta
> ths borland, 'h
> estw programmata pou na leitourgoun san kelyfos sto pragmatiko compiler.

Aaaa! prosexe, giati to vi einai para poly dynatos editor...
Proswpika me boleyei poly o xemacs san demi-IDE (lew demi, giati den me
boleyei to debugging mode pou exei, protimo na to kanw apo terminal).
Epishs to make! pote mhn ypotimas to make!
Yparxei kai ena text-mode IDE pou ap'oti lene moiazei poly me ayto ths
borland (alla den 8ymamai to onoma tou - des [3]). Epishs 3erw oti
yparxoun merika GUI IDE, alla thn teleytaia fora pou to epsa3a den htan
akoma entelws leitourgika (pali des [3])

> Sas parakalw, mhn mou peite kanena gcc... Eleos!
eee.. to gcc EINAI front-end gia preprocessor, compiler, assembler kai
linker :-)

Tassos
[0] ase pou na mplekeis me vtables apo assembly den einai ka8olou eyxaristo
[1] erm... ektos ean exeis bebaia merika xronakia se assembly...
[2] this space intentionally left blank
[3] des sto http://appindex.freshmeat.net/ gia IDE (Development Tools)
--
Bassoukos Tassos

Your mouse has moved. Windows NT must be restarted for the change
to take effect. Reboot now?                                [ OK ]

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr