ethernet

Tasos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Tue Aug 25 08:27:57 EEST 1998

Christos Ricudis wrote:

> Hello Stamatopoulos!
>
>   On 23 Aug 98, Stamatopoulos Thodoris wrote to All with subject "ethernet":
>
>  ST> Lipon prosfatos pira 2 ethernet kartes
>  ST> GENIUS GE2500III(PCI) kai thelo na kano
>
> Stamathste epitelous na trwte aytes tis ahdies, kanoyn kako sthn ygeia. Oi 3Com
> kai oi Tulip (DEC 2114x) einai POLY kalyteres kai fthnes kartes.

A, kai gia ka8e endiaferomeno:
Kykloforoun kapoies poly f8hnes (~12kdrx) 100ares karetes san Compex ReadyLINK.
Parolo pou to chipset moiazei para poly me to Dec Tulip (to opoio einai poly
olmorfo), einai arketa asymbato gia na mhn douleyei sta 100 mbit. Apofygete tes
mexri na bgalei o Donald Becker driver, ektos ean 8elete na grapsete ton driver -
o ypofainomenos apetyxe [0]

Tassos

[0] "Did they try and failed?" - "They tried and died" STR.

--
Bassoukos Tassos

As far as I can tell the entire program consists of a routine to flash up
a window which says "Device is not responding to SCSI command".

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr