ethernet

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Aug 23 16:36:25 EEST 1998

Hello Stamatopoulos!

  On 23 Aug 98, Stamatopoulos Thodoris wrote to All with subject "ethernet":

 ST> Lipon prosfatos pira 2 ethernet kartes
 ST> GENIUS GE2500III(PCI) kai thelo na kano

Stamathste epitelous na trwte aytes tis ahdies, kanoyn kako sthn ygeia. Oi 3Com
kai oi Tulip (DEC 2114x) einai POLY kalyteres kai fthnes kartes.

 ST> mipos i mia exei provlima)alla otan kano install sto linux den
 ST> anagnorizei tin karta katholou mou leei oti den iparxei tetia karta sto
 ST> systima(ti dilono san NE2000 compatible)

Kapoioi prosfatoi kernels eixan problhmata me tis PCI NE2000, kane upgrade se
latest kernel kai dialekse ton *PCI* NE2000 driver (einai diaforetikos apo ton
ISA)

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr