allagh sklhrou diskou

THEMiS PAPASSiLEKAS pooke at compulink.gr
Fri Aug 14 21:12:52 EEST 1998

> > ...anaferomai dystyxws se ST kai SE.
> Eisai atuxos ti na pw :(

    Twra... atyxia einai thn prwth kai thn deyterh fora. Otan omws exw 5
sklhrous mesa se
dyo xronia...

> Ehhhm "magazi" eipes? Ekei einai to 8ema.Oti ta perissotera magazia
> rixnoun to mpalaki stous antiproswpous kai to paizoun cool.

    Den einai tetoia periptwsh. Den eixe kanena logo na kanei kati
tetoio -kai janalew,
ousiastika egw hr8a se epafh me ton ypallhlo ths Kara. Etsi ki alliws,
panta, ti symferon
exei to magazi dhladh?

> Ean 8es steile mou proswpiko mail na sou scannarw tis 2 egguhseis pou exw
> gia tous diskous na pas na tis dei3eis ston tupa pou sou poulhse tous
> Quantum kai na ton rwthseis giati den sou edwse esena.

    Ayto, malista. 8a to psajw. Alla kai apo allo magazi pou exw parei
Quantum pali den
eixa grapth... ftou re gamwto, se mena? :D

> Merika magazia lene oti tous katevei gia na ka8usterhsoun.Kai opws sou
> eipa rixnoun to mpalaki ston antiproswpo.Thn epomenh fora mias kai ton
> 3ereis ton tupo opws eipes molis sou pei kana koufo pare thlefwno carma
> kai pestous to tade magazi mou eipe afto eisaste sovaroi?

    Den katalavainw giati to magazi na exei symferon apo thn
ka8ysterhsh. Oso gia to
thlefwno, egw milhsa me Karma kai mou eipane oti den exoun SE kai den
exoun idea pote 8a
feroun... Ama vrw leyta lew na parw kanena IBM...

PooKe
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr