NT+...+Linux Help

Botonakis E. gastone at otenet.gr
Wed Aug 12 23:31:42 EEST 1998

Geia Xara,

Me mia proxeirh matia sta linux resources sto diktyo den mporesa na brw
kati ikanopoihtiko, gia ayto
kai apasxolw thn lista me erwthseis poy mallon 0a feroyn ypnhlia stoys
myhmenous :

1. Pws mporw na fortosw NT 4.0 kai Red Hat 5.0 sto idio mhxanhma
xrhsimopoiontas san boot manager ton LILO ?
(exontas sthsei prwta ta NT kai meta to linux o installer toy RedHat
arnoyntan na egkatasthsei ton lilo toso ston MBR oso kai sto PBS, epishs
genika anaferetai oti yparxei problhma synhpar3hs toy NT Boot Loader me
ton LILO...).
2. Poio GUI (window manager) proteinetai gia ta X tou linux ?

Eyxaristw ek ton proteron
~E.B~

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr