POP3 support by linux / 2

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Wed Apr 29 00:35:28 EEST 1998

Tassos Mavroudeas wrote:
> Sorry pou epimevw, kai euxaristw gia thv amesh apavthsh, alla otav
> stelvw e-mail stov eauto mou apo allo account to e-mail pou mou
> epistrefete eivai to e3eis :
>
> The original message was received at Tue, 28 Apr 1998 17:15:38 +0300
> (EET DST)
> from ulysses.noc.ntua.gr [147.102.222.230]

> <root at kirki2.telecom.ntua.gr>

> 550 <root at kirki2.telecom.ntua.gr>... Host unknown (Name server:
> kirki2.telecom.ntua.gr: host not found)
>
>    ----- Original message follows -----

[snip, snip, snip]

An katalabainw kala, apo to mhxanhma sou kaneis dial-up sto ntua kai
apo to account sou ekei prospa8eis na steileis mail ston eauto sou,
swsta? kirki2.telecom.ntua.gr omws _den_ yparxei. Mhpws kirki2 einai to
(unqualified ka au8aireto) hostname tou dikou sou mhxanhmatos? An nai,
tote pws perimeneis na kanoun oi kakomoiroi oi achilles, ulysses, ektor klp
resolve to kirki2.telecom.ntua.gr? :)

Den 3erw giati 8eleis na pairnei to pc sou email. Einai on-line olh thn
hmera? 3ereis ti epiptwseis mporei na exei auto gia thn asfaleia tou?

Mporeis, alh8eia, na steileis apo to pc sou email sto
tmavr at telecom.com kai na ftasei? To sendmail einai swsta configured?
Epishs, exeis kanei swsta configure to networking genika?

Pisteuw oti auto pou 8a eprepe na kaneis einai:
1. Swsta configure to sendmail wste na stelneis email, xrhsimopoiwntas
pi8anon san smart-relay ena mhxanhma tou ntua.
2. Na xrhsimopoieis apo ekei kai pera enan pop3 client gia na katebazeis
to email apo to ntua sto pc sou.

An 8eleis boh8eia gia ta parapanw steile email, sth lista 'h se emena
proswpika kai meta sth lista me pelilhpsh.

Epishs, to problhma sou einai asxeto me pop3 klp.
De nomizw na exeis xrhstes pou na 8eloun na synde8oun me to pc sou
gia na katebasoun to email tous!

> 	Alh8ia, av eivai etsi isws prepei va aferesw kai tous pop daemons apo
> to inetd.conf, logika kapoia resources 8a katalambavouv adika.

Oxi. Auth einai kai olh h douleia tou inetd san super-server. Otan
yparxei request gia syndesh se ena port, tote o inetd koitaei to
/etc/services kai trexei ton katallhlo daemon, me tis katallhles
parametrous, UID, GID klp apo to /etc/inetd.conf.
Etsi de xreiazetai na trexoun oloi autoi oi daemons olh thn wra.

An 8es bebaia na tous kaneis disable gia allo logo (px. security), tote
bale ena # sthn arxh ths antistoixhs grammhs kai meta killall -HUP inetd

*That is not dead which can eternal lie   *
*yet with strange eaons evan death may dye*
Ti 8a bapsei o 8anatos?? :-))

Elpizw auta na se bohdhsoun kapws...
sb.

--