POP3 support by linux / 2

Achilleas Kotsis achille at eexi.gr
Wed Apr 29 00:35:37 EEST 1998

On Tue, 28 Apr 1998, Tassos Mavroudeas wrote:

> Sorry pou epimevw, kai euxaristw gia thv amesh apavthsh, alla otav
> stelvw e-mail stov eauto mou apo allo account to e-mail pou mou
> epistrefete eivai to e3eis :

To problhma sou einai to e3hs an den kanw la8os
To oti edwses esy ena hostname kai ena domainname sto pc sou den shmainei
oti etsi to blepoune kai oloi oi alloi:) Gia na ginei auto , prepei na
dhlw8ei sta  nameserver tou domain sou.
An mpaineis as poume me dialup sto polutexneio , to hostname pou 8a
blepoun oi upoloipoi 8a einai kati san ppp015.dialup.ntua.gr

to ip sou mporeis na to deis sto /var/adm/messages afou teleiwsei to
authentication (grapse se mia konsola tail -f /var/adm/messages san root
prin kaneis dialup)

an steileis meta mail sto root at ip tote auto 8a ftasei kanonika (an ola
pane kala me to sendmail sou)

> The original message was received at Tue, 28 Apr 1998 17:15:38 +0300
> (EET DST)
> from ulysses.noc.ntua.gr [147.102.222.230]

> <root at kirki2.telecom.ntua.gr>

> 550 <root at kirki2.telecom.ntua.gr>... Host unknown (Name server:
> kirki2.telecom.ntua.gr: host not found)

      Achilleas Kotsis (Achille on IRC)