Re^2: x-windows

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Apr 25 16:04:16 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

Linux-greek-users wrote to Stelios Xanthakis about "Re: x-windows":

 L> me 2plo Pentium 200ari kai mono Pentium Pro, ola se LAN me 100res
 L> Ethernet (tis opoies syntoma qa allajei se Gbit Ethernets). Apo oti
 L> plhroforhqhka h synolikh apodosh einai E-K-P-L-H-K-T-I-K-H.

Arkei na kanei kapoios ton kopo na ftiaksei distributed memory message-passing
parallhla montela gia to sygkekrimeno problhma poy 8elei na lusei, na ftiaksei
ena apodotiko implementation aytwn twn montelwn lambanontas ypopshn kai ton
perioristiko paragonta toy network latency, kai na katsei na kanei kai
debugging meta.

Dystyxws, all we've got is a bunch of fobismenous mhxanikous poy kseroyn kapws
fortran 77. Den yparxei kanenas tropos na toys en8ousiasw arketa wste na
bgaloun ena gero kondyli gi ayth thn istoria :^)

Ciao,
  Christos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr