Re^2: x-windows

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Apr 25 16:10:01 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

Linux-greek-users wrote to Shadowhunter about "Re: x-windows":

 L>  Trexeis X-Windows.
 L>  xhost +pc.tou.filou.mou (IP)
 L>  telnet pc.tou.filou.mou

 L>  Ke trexeis p.x. to xclock

 L>  Ektelite sto allo PC alla emfanizete sto diko sou.

Meta apo kanena misawro (an eisai tyxeros kai de sou exei pesei to carrier
mexri tote).

Kapote kapoios h8ele na moy deiksei mia fwtografia, alla xwris na moy dwsei th
dynatothta na thn krathsw. Eixe th faeinh idea na anoiksei ena xv ston X server
moy. Nai, xwris LBX h kapoio allo X stream compressor. Mas phre gyrw sto ena
tetarto sta 33.6kbps

(kai fysika molis emfanisthke to bitmap sthn o8onh moy to ekana grab :>)

Ciao,
  Christos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr