Parakalw bohqeiste me! Problhma me to Internet!

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Thu Apr 23 01:48:06 EEST 1998

Aris Halikiopoylos wrote:

> geia soy petro..eimai o Aris kai exo tin ejis aporia..giati blepo oti exeis kapoia
> empieiia
> sto thema tis egatastasis..kai an soy einai eyokolo tha ithela thn boitheia sou.
> ....thelo na moy peis..otn tropo poy exeis egatastisi to linux...sto sistima
> soy..kai ean xrisikmopoieis allo leitoyrgiko...dil...thn oli diadikasia..poy to
> kaneis..giait apo ta cd tis infoimagic..den exo bgalei akri??den exei odigies
> xrisi??
> filika
> polo at atlasnet.gr

Agaphte Ari,
to problhma den einai toso h egkatastash oso to ti qa hqeles na egkatasthseis sto
mhxanhma soy.
Jekinwntas apo distribution, prepei na dialejeis ti distribution qeleis na
egkatasthseis. Oi pio diadedomenes einai oi RedHat 5 (aythn exw kai egw proswpika), h
Slackware (nomizw 3.4 einai h teleytaia), h Debian, h Caldera OpenLinux kai h
Yggdrasil.
Soy proteinw epeidh eisai neos xrhsths, thn RedHat, epeidh exei poly eykolo tropo
egkatastashs kai h libc poy periexei (glibc h libc ver.6) teinei na ginei to standard
pleon se ola ta distributions.
Apofasise ti qeleis na egkatasthseis, diabase xontrika ton tropo me ton opoio qa
proxwrhseis (periexontai ta panta mesa sto sxetiko CD ths Infomagic me to RedHat
distribution) kai ean akomh den bgazeis akrh (pragma poy to apokleiw, dioti einai
poly epejhghmatika grammena), janagrapse moy e-mail kai qa soy dwsw mia kaqodhghsh.
Ean pali qeleis allo distribution (px Slackware) mporeis na symboyleyteis to
bibliaraki poy soy dinei h infomagic.
Omws gia arxh soy proteinw asyzhthti RedHat.

Filika,

--
| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr