Parakalw bohqeiste me! Problhma me to Internet!

Aris Halikiopoylos polo at atlasnet.gr
Wed Apr 22 23:57:29 EEST 1998

geia soy petro..eimai o Aris kai exo tin ejis aporia..giati blepo oti exeis kapoia
empieiia
sto thema tis egatastasis..kai an soy einai eyokolo tha ithela thn boitheia sou.
...thelo na moy peis..otn tropo poy exeis egatastisi to linux...sto sistima
soy..kai ean xrisikmopoieis allo leitoyrgiko...dil...thn oli diadikasia..poy to
kaneis..giait apo ta cd tis infoimagic..den exo bgalei akri<<den exei odigies
xrisi>>
filika
polo at atlasnet.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr