SYNANTHSH (was: Re: Hellenic Linux Distribution & Support)

Mixalis Kabrianis mkabrian at mk.aua.gr
Wed Apr 15 17:26:09 EEST 1998

On 15-Apr-98 "Theodore J. Soldatos" wrote:
>Thymizo sthn lista oti to KDE einai multilingual kai to mono
>pou xreiazetai pera apo metafraseis, einai kapoios eykolos tropos na
>sthnontai ta ellhnika. Ef oson yparxei epilogh "language" sta settings
>toy, tha htan poly kalo na ftiaksei kapoios ena patch oste otan
>epilegeis "Greek" na mhn allazoun aplos ta menus, alla na sthnontai
>ellhnika fonts, keyboard klp...

Loipon, ayto einai to kalytero kai exypnotero pou exo akousei ton teleytaio
kairo gia ta ellinika sto Linux. To na sou egkathista grammatoseires, sigoura
mporei kapoios na to kanei eykola.
To na sou stinei to Keyboard tou Boura, einai kai ayto eykolo, efoson bebaia o
Dimitris teleiosei tin aytomati egkatastasi. Ayto pou tha ithela ego na do,
alla apo oti mou eipe o Dimitris den einai kai poly eykolo, einai na
ensomatothoun ta ellinika sto kikbd, to opoio einai o polyglossikos odigos
pliktrologiou gia to KDE, kai brisketai stin ekdosi 0.2.0
Ayto me tis grammatoseires, tha to koitaxo (meta to Pasxa bebaia), kai
mexri telos tou mina tha sas enimeroso (mallon tha einai etoimo). Ara, me tin
ekdosi 1.2 tou grISOXkb, nomizo oti briskomaste se kalo simeio.  Alloi
ethelontes (gia to kikbd basika)?

        Mixalis Kabrianis
     mkabrian at auadec.aua.gr
    Network Management Center