SYNANTHSH (was: Re: Hellenic Linux Distribution & Support)

Shadowhunter night at lar.forthnet.gr
Tue Apr 14 12:13:35 EEST 1998

> Symfwnoi, otan ftasoume ekei to blepw.
>

> Kaigomaste toso poly ? Den einai protimeotero na to kathisterisoume
> kapoies meres (toso kairo den yparxei Hellug) para na parthoun
> apofaseis apo liga mono atoma kai biastika ? Kai na to pw kai ligo
> alloiws : h lista exei 2 avantaz : den periorizetai sthn Athina, kai
> perilambanei hdh megalo meros apo ta mellontika melh toy Hellug. Einai
> hdh forum gia ayto, xrhsimopoihste thn san kati tetoio.

akrivos iparxoun polla atoma sthn eparxia pou theloun na voithisoun
alla den mporoun    logo ths apostashs......gia auto
min mas afinete apekso ..toulaxiston na ginei meso ths listas
mia psifoforia gia to distrubution , kai gia alla mizona themata
etsi oste na mporoun oloi na poun auta pou theloun.....

oso gia to distribution, kalo tha itan se proth fash na
ensimatwthei i iposthriksh elinikwn xoris kanena bug (oso auto einai
dinato)
kai meta na arxisoun na prostithentai kai alla pragamta..
p.x eukolo setarisma PPP ..
edo sth larisa KSERO 20 ATOMA pou tous aresei to linux epeidei
exoun anagkh epo ena stathero litourgiko pou na min crasharei sta kala
kathoumena alla exoun winblows epeidei den mporoun na valoun elinika..
to THEMA twn elinikwn einai auto pou prepei na lithei prota...
ean enswmatothun elinika sto distribution tote ola ta alla einai polli
eukola
na ginoun......

akoma gia to thema tou window manager pou enoite oti tha prepei na
simperilifthei
sto distribution kathoti pos na to kanoume ena grafiko perivalon einai
pio
traviktiko apo mia mauri othoni protino to KDE kai to afterstep 1.4
oso afora to kde , exo etimo kai enan odigo egkatastashs gia oles tou
tis morfes
.deb,.rpm,.tgz, source kai binary kathoti eftisa aima tis teleytaies 5
meres
na to setaro kai na to kano compile....oso  afora to afterstep den
nomizo oti
iparxoun provlimata sto setarisma tou kathos to README einai ka
analitiko
kai lei tA PANTA.......

xristos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr