SYNANTHSH (was: Re: Hellenic Linux Distribution & Support)

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue Apr 14 07:13:12 EEST 1998

On 13-Apr-98 Kremmidas Kleanthis wrote:
> Gia paradeigma egw xtes estisa kai ekana demo to SuSE Linux se 7
> atoma
> mesa se 2 wres.
> Auto fisika den einai dinaton na ginei zwris fisiki parousia.

Ayto einai meizon thema ?

> Episis kapoia stigmi tha xreiastoun na mazeutoun pano apo 20
> ipografes.
> Pos tha ginei auto mono apo tin lista ?

Symfwnoi, otan ftasoume ekei to blepw.

> Pos tha antala3oume apopsis giro apo ena thema
> kai na parthoun grigora apofaseis tin stigmi pou auto se mia
> mailing list auto pairnei stin kaliteri periptosi pano apo 1 mera !!

Kaigomaste toso poly ? Den einai protimeotero na to kathisterisoume
kapoies meres (toso kairo den yparxei Hellug) para na parthoun
apofaseis apo liga mono atoma kai biastika ? Kai na to pw kai ligo
alloiws : h lista exei 2 avantaz : den periorizetai sthn Athina, kai
perilambanei hdh megalo meros apo ta mellontika melh toy Hellug. Einai
hdh forum gia ayto, xrhsimopoihste thn san kati tetoio.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr