peri grISOXKb-1.2 beta

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Sun Apr 12 16:29:32 EEST 1998

Shadowhunter wrote:

> to setup tou grISOXKB meso make
> egine xoris kanena provlima..

  OK, auto shmainei oti h egkatastash phge kanonika.

> meta sinexisa ego kai ekana tis metropes pou anaferontai
> sto sinodeutiko arxio...

  Poly kala kai edw :)

> anigo ena xterminal kai patao deksi alt..
> den grafei elinika alla eglika kai to CAPS LOCK DEN DOULEUEI...

  Loipon, den 3erw ean parathrhses na sou grafei Agglika men
 alla na grafei xarakthres diaforetikous apo autous pou exoun
 epanw ta plhktra. Opws kai na exei, to xterm kai to shell
 (bash, tcsh klp.) pou xrhsimopoieis 0elei to diko tou setup
 gia na dex0ei Ellhnika key-syms. Gia na apofygeis kati tetoio
 mexri na sigoureuteis oti h yposthri3h tou plhktrologiou einai
 OK, xrhsimopoihse to paradeigma me to xedit pou exei sto bhma 6
 tou QUICK.Linux. Me auto 0a katalabeis amesws ean h ekgatastash
 leitourgei h oxi. Ean to dokimaseis kai den douleuei, tote
 prepei na mou steileis ta mhnymata pou sou bgazei o X-server
 otan 3ekina gia na ri3w mia matia gia to ti paei straba. Auto
 mporei na ginei me redirection tou standard output kai standard
 error se ena file. Paraklhsh: steile to file me proswpiko, kai
 oxi sth lista.

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr