peri grISOXKb-1.2 beta

Shadowhunter night at lar.forthnet.gr
Sat Apr 11 19:55:50 EEST 1998

Dimitrios P. Bouras wrote:

> Shadowhunter wrote:
> ?
> ? exo setarei idi ta fonts sosta kai mpro na vlepo elinika apo
> ? programmata p.x netscape ....
>
>   Gia kai xara sou "Shadow Hunter", OK ta parapanw.
>
> ? prepei na po oti exo ta X 3.3.3 kai window manager ton AFTERSTEP
>
>   Epishs ola wraia kai edw.
>
> ? katevazo loipon to grisoxkb kai mataia prospatho na to valo
> ? akouloutho tis odigies alla den douleuei
> ? kai sna na min ftanei ayto mou xalaei kai to proigoumeno
> ? config tou plikrologiou me apotelesma na min mpro na
> [...]

ok euxaristo gia th bothiakatafera na epanafero to pliktrologio
kai oriste oi lepomeries :

to setup tou grISOXKB meso make
egine xoris kanena provlima..
ola eginan kanonika kai den emfanistikan minimata
lathous
meta sinexisa ego kai ekana tis metropes pou anaferontai
sto sinodeutiko arxio...
OLA KAla kai oraia mexri edo...xaroumenos ego pou
evala elinika toso efkola patao grigora
startx  kai mpeno sta x...
apo edo kai pera arxizoun ta provlimata...
anigo ena xterminal kai patao deksi alt..
den grafei elinika alla eglika kai to CAPS LOCK DEN DOULEUEI...
tsatizomai ego kai kano kapies epembaseis sto XF86Config alla
pali den ginetai na do elinika...
telos panton....
ean exei kamia idea euxaristos na tin efarmoso giati thelo
apegnosmena na grapso elinika....

Pantos sigxaritiria gia to prgramma esto kai an eimai enas apo tous
ligous stous opious den douleuei

THANX
SHADOW

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr