Epaggelmatikh xrhsh Linux + programmatismos

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Sun Apr 5 13:51:22 EEST 1998

> Kiomos to awk Kani mono mia douleia.
> Ine glossa programmatismou gia scripting klp !

Symfwnw kai paraepauksanw s'auto pou les. Kanei mia douleia: Ta panta gia
scripting. Opws kai i assembly kanei mia douleia mono: ta panta (full stop)

> Den nomizo pos tithete thema sigrisis Visual C++ ton 95 me tin
> gcc tou Linux ke tin epikoinonia me to leitourgiko.
> Enas ine oti to programmataki stin gcc pou epikoinonei me to leitourgiko
> ine 10kB eno to Visual 400kB.

eh... to oti oi typades stin microsoft einai axristoi sto na kanoun
optimize ton compiler tous, den nomizw oti einai logos na tin bgaloume
axristi H' estw anikani.

> (Exis fork se programmatismo se Windows?)

Hmmm... ti einai poio "dynato"? To fork H' to multithreating?

> (ke mporis na ksekinisis ena programma apo allo programma ke
>  na kanoun memory sharing ke na paris tin eksodo tou kai na tin
>  dosis se allo programma.. ?)

Auta, sigoura ta kaneis (blepe plug-ins). Kai sigoura to idio to DOS exei
pipes klp klp. Twra den exw xrisimopoiisei tetoia pragmata stin C++, alla
afou exei ftiaxtei gcc gia win95, sigoura ta periexei OLA auta pou
anafereis parapanw.

> As me diorthosoun oi pio empeiroi alla den iparxei kamia sigrisi.

H sygkrisi itan sta utilities pou exeis sta win95 kai sto linux. Oxi stin
C++ gia win95 kai stin gcc gia linux.

> Me ton tropo pou tethike to thema, aftos pou egrafe prin pascal
> gia na kani tin douleia tou, tora tha to kani me bash scripts.
> Ta bash einai liiigo kalitera apo ta .BAT tou DOS :)
> Vevea mporis ke se C, alla den kathete kanenas na kani kati tetoio
> se C.
> Ama den ftanei o bash, pame me perl/python/tcl (sinithos..)

Dekto auto. Symfwnw kai egw. Apla epeidi den exw dei kai pollous na
grafoun se DOS shells (*.bat) gi'auto to anefera mipws merikoi to exoun
ksexasei :)

Regards,
Cristofer

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr