Epaggelmatikh xrhsh Linux + programmatismos

Stelios Xanthakis root at reibel.tee.gr
Sun Apr 5 00:08:11 EEST 1998

On Sat, 4 Apr 1998, Christofer Karatzinis wrote:

> Kala, min ta paraleme ki olas :) Px, to awk kanei mia douleia. Ta panta
> sxedon :) Pantws, oi perissoteres utility-efarmoges einai eidikeumenes na
> kanoun mia douleia. Alla na kanoun ola ta pi0ana senaria pou mporeis na
> fantasteis.

Kiomos to awk Kani mono mia douleia.
Ine glossa programmatismou gia scripting klp !

> Auta ta exeis kai ston programmatismo se windows95. H Visual C++, etsi kai
> breis pws to kanei, to kanei :) To 0ema einai oti einai symbati mono me
> tin Visual C++ (tis idias ekdosis... oute kan proigoumenis).

Den nomizo pos tithete thema sigrisis Visual C++ ton 95 me tin
gcc tou Linux ke tin epikoinonia me to leitourgiko.

Oi logoi ine poloi.
Enas ine oti to programmataki stin gcc pou epikoinonei me to leitourgiko
ine 10kB eno to Visual 400kB.

(Exis fork se programmatismo se Windows?)
(ke mporis na ksekinisis ena programma apo allo programma ke
 na kanoun memory sharing ke na paris tin eksodo tou kai na tin
 dosis se allo programma.. ?)

As me diorthosoun oi pio empeiroi alla den iparxei kamia sigrisi.

> To antistoixo tou DOS-grafw-PASCAL-utilities einai twra C-scripts. To
> antistoixo tou grafw batch-files einai shell-scripts.

Typika nai.

Me ton tropo pou tethike to thema, aftos pou egrafe prin pascal
gia na kani tin douleia tou, tora tha to kani me bash scripts.
Ta bash einai liiigo kalitera apo ta .BAT tou DOS :)

Vevea mporis ke se C, alla den kathete kanenas na kani kati tetoio
se C.
Ama den ftanei o bash, pame me perl/python/tcl (sinithos..)

Stelios

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr