Greek fonts

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sun Apr 5 10:00:46 EEST 1998

On 04-Apr-98 Gerassimos Toumazatos wrote:
> Symplhrwnontas to mail enos alloy paidioy sxetika me ta ellhnika ua

Loipon, egw efiaksa ena directory /usr/X11/lib/fonts/greek kai
ta erhksa ekei mesa. Meta ekei mesa trexeis thn entolh mkfontdir
h opoia blepei ti fonts exeis sto directory kai fiaxnei to fonts.dir
arxeio pou xreiazontai ta X. Meta, exeis dyo enallaktikes dynatothtes,
prin ksanatrexeis X :

1) kaneis edit to /etc/XF86Config kai sthn section
files peirazeis to Fontpath, na perilambanei kai to directory sou.
(Ennoeitai oti ayth h lysh einai mono gia XFree)

2) bazeis kapou (px sto ~/.xinitrc sou) na treksei
tis entoles

xset +fp /usr/X11/lib/fonts/greek
xset  fp rehash

> apotelesma
> poy eida htan to mhnyma "Xserver cannot start " giati kapoia patata
> eixa
> kanei kai moy elege oti den ebriske ta swsta fonts.. Isws na mhn

Akribws to minima parakalw - mhpos elege oti den briskei to font
"fixed" ?

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr