StarOffice

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Sat Apr 4 19:03:26 EEST 1998

Hello all,

Well well well... me balate na katebasw auto to ktinos to staroffice4 kai
den mou eipate oti 0a synantisw problimata :) (auto as poume, den to exoun
ta 95... an katebaseis kati pou exei setup, kanei setup. Full stop). Mou
bgazei loipon otan trexw to setup ena mynima la0ous oti di0en exw error
sto setup programma kai prepei na xrisimopoiw to pipe (auto | diladi)
swsta. Kai meta me petaei eksw. Any help?

Regards,
Cristofer

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr